Skip to content

طرح و برنامه ساليانه

برگزاري جلسات مشاوره رايگان براي متقاضيان به همراه خانواده ها ، توضيح شفاف و توام با صداقت كاري به داوطلبين از شرايط و هزينه هاي تحصيل در مقاطع مختلف و شهرهاي مختلف كشور تركيه بر اساس تجربه و علم و اگاهي به روز از شرايط دانشگاه ها ، تا اين كه متقاضيان بتوانند بر اساس اين مشاوره و بر اساس توانايي مالي و علمي خود گزينه مورد نظر خود را با اگاهي قبلي از شرايط موجود انتهاب نمايند، بعد از عقد قرارداد توسط موسسه با داوطلبين و متقاضيان تمام خدمات مربوطه تا مرحله اخذ پذيرش با در نظر گرفتن رضايت متقاضي انجام مي گيرد.

متقاضيان بعد از اخذ پذيرش نيز از راهنمايي و پشتيباني موسسه برخوردار مي شوند تا مراحل ثبت نام در دانشگاه مورد نظر به اتمام برسد.

انگيزه اينجانب از اخذ اين مجوز ارائه خدمات در چهارچوب تعيين شده از سمت وزارت محترم علوم و موسسات اعزام دانشجو و راهنمايي و مشاوره و همينطور ارائه خدمات به همشهريان محترم و متقاضيلن در اين زمينه مي باشد.

خدمات موسسات مجازاعزام دانشجو

برخي ازخدماتي كه موسسات مجازاعزام دانشجو موظف به ارائه آنها مي باشندعبارت است از: مشاوره تحصيلي، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، اطلاع در موردشهريه دانشگاه،هزينه تحصيل وزندگي در كشور مقصد، بيمه دانشجويي، ارسال ليست مدارک مورد نياز براي اخذپذيرش، خدمات مشاوره در مورد طرز آماده سازي رزومه وانگيزه نامه ، دريافت پذيرش ازدانشگاه، اقدام براي اخذ ويزای تحصيلي و راهنمايي براي تهيه خوابگاه مي باشد.

مهمترين هدف تاسيس موسسات مجازاعزام دانشجونظارت وزارت علوم بر نحوه درست فعاليت اعزام دانشجو به خارج از كشور بود وبه همين دليل توصيه مي شود دانشجويان علاقه مند به ادامه تحصيل در دانشگاه هاي خارج از كشور با مراجعه به موسسات مجازاعزام دانشجو سبب ممانعت سوء استفاده هاي ساير موسسات غيرمجاز شوند.

مقالات دیگر

هنوز نظری ندارید ، صدای خود را به زیر اضافه کنید!


نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *